OK servis Břeclav s.r.o. - Plynoservis Kadlec

Vyhledávání

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky


1. Závaznost objednávek

a) Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.

b) Objednávka je závazná, je návrhem kupní smlouvy, která je naplněna samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých náležitostí včetně kontaktních údajů: Adresa, telefon, e-mailová adresa nakupujícího.

c) Zboží, které není u našeho e-shopu skladem je vyráběno a dodáváno naším dodavatelem na přání a objednávku spotřebitele a není zde možné odstoupit od smlouvy v souladu s ustanovením smlouvy dle občanského zákoníku § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) - jedná se o dodávku zboží upraveného, nebo vyrobeného dle přání spotřebitele - i když je třeba u jiných obchodů skladem, u nás se zadává do výroby u výrobce na požadavek zákazníka. Jedná se zejména o sprchové kouty, vany atd.

 

2. Zpracování objednávky            

a) Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží, vzniká na základě odeslání elektronické objednávky kupujícím. Všechny odeslané objednávky jsou považovány za závazné.

b) V případě nejasností má prodejce právo kontaktovat zákazníka telefonicky nebo elektronicky na e mail. Proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivé a kompletní.

c) Objednávky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě, že máte problémy s uskutečněním objednávky nebo vám maximálně do 24h potvrzení vaší objednávky spolu s podklady k platbě, napište nám na e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech.

 

3. Storno objednávky

Zrušení ze strany kupujícího

Objednávku můžete celou stornovat bez jakýkoliv sankcí do doby předání zboží přepravci (pokud odmítnete zásilku převzít, bude Vám účtována cena dopravy tam i zpět) pokud se nejedná o zboží vyrobené na zakázku, zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Objednáním vyjadřujete svůj souhlas s cenou zboží a s cenou dopravy zboží.

Zrušení ze strany prodávajícího

O všech důvodech zrušení objednávky z naší strany Vás budeme neprodleně informovat telefonicky a to zejména z těchto důvodů:

-       objednané zboží není dostupné

-       existuje objektivní překážka v uspokojení objednávky

-       dojde k náhlému zdražení objednaného zboží o této skutečnosti budete okamžitě informováni telefonicky nebo e-maile po odsouhlasení nové ceny spotřebitelem se stává objednávka platnou a pokud s novou cenou nebudete souhlasit bude provedeno storno objednávky.

-       kupující zadal v objednávce neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti

-       zjevně chybná cena produktu

4. Ochrana osobních údajů  a definice spotřebitele a podnikatele

Prodávající respektuje Vaše soukromí. Abychom mohli objednávky řádně zpracovat a doručit, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tyto údaje používáme výhradně k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, k vyhotovení daňového dokladu (faktury), za účelem správné dodávky zboží, ke komunikaci s Vámi a popřípadě k identifikaci Vaší platby učiněné bankovním převodem, jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nebudeme bez Vašeho souhlasu jakkoliv poskytovat třetí osobě nebo ke komerčním účelům.

Dle zákon č. 89/2012 Sb., OZ

Spotřebitel

§ 419

Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

 
Podnikatel
 
§ 420

(1) Kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považován se zřetelem k této činnosti za podnikatele.
(2) Pro účely ochrany spotřebitele a pro účely § 1963 se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

§ 421

(1) Za podnikatele se považuje osoba zapsaná v obchodním rejstříku. Za jakých podmínek se osoby zapisují do obchodního rejstříku, stanoví jiný zákon.
(2) Má se za to, že podnikatelem je osoba, která má k podnikání živnostenské nebo jiné oprávnění podle jiného zákona.

§ 422

Podnikatel, který nemá obchodní firmu, právně jedná při svém podnikání pod vlastním jménem; připojí-li k němu dodatky charakterizující blíže jeho osobu nebo obchodní závod, nesmí být klamavé.

 

5. Dodací lhůta

V našem sortimentu zboží, který dodáváme jsou různé dodací lhůty:

Skladem - zboží máme skladem v min. množství 1 ks (může nastat, ale situace, kdy si zboží objedná v jeden den více zákazníků, ale nemáme potřebné množství skladem - o nastalé situaci je okamžitě zákazník informován, vše je poté řešeno telefonicky s konkrétním zákazníkem).

Do týdne - zboží je většinou skladem u dodavatele nebo u výrobce, standartně je u nás skladem do týdne

 

6. Způsob úhrady

a) Platba předem na účet je pro Vás i pro nás nejlepší variantou úhrady za zboží. My budeme mít jistotu, že svoji objednávku myslíte vážně, budeme tedy obchodovat se 100% úspěšností a nebudou nám vznikat žádné zbytečné náklady. Díky tomu budeme moci udržovat ceny zboží na co nejnižší ceně. Náš účet je vedený u FIO banky. Platbu je možné provést bezhotovostním převodem nebo složenkou. Platbu provedete na účet, č.ú. 86-1835430257/0100  v.s. je číslo objednávky.

b) Na dobírku – doprava je prováděna pouze přes přepravní službou

c) Na pokladně Doubravník 299, 59261

 

7. Převzetí zboží

a) Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte, prosím, stav zboží. V případě jeho poškození odmítněte převzetí zásilky a trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zasílatelském příkazu. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol nebo zasílatelský příkaz, aniž byste překontrolovali, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen a zda zboží není mechanicky poškozeno. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu. Po otevření zásilky ještě před řidičem ihned překontrolujte dodané zboží, zda nebylo přepravou mechanicky poškozeno. Až po té podepište předávací protokol nebo zasílatelský příkaz přepravní společnosti. Je to podmínka pro úspěšné vyřízení reklamace, pokud tak neučiníte a převezmete si poškozené zboží bez zápisu do předávacího protokolu nebo zasílatelského příkazu dopravní společnosti, nebude možné brát na Vaši reklamaci zřetel a objednávku dořešit k Vaší plné spokojenosti. Doporučujeme provést fotodokumentaci. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající. Pokud je zboží poškozeno dopravou a je řádně poškození zapsáno v zasílatelském příkazu je okamžitě provedeno náhradní plnění naší firmou a vzniklé náklady požadovány naší firmou po přepravní společnosti.

b) V zájmu kupujícího je překontrolovat správnost dodaného zboží, v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele a zapsat nesrovnalosti do přepravního listu!

c) u osobního odběru je povinností zákazníka řádné překontrolovat přebírané zboží, na pozdější reklamaci bychom nemohli brát zřetel

V zájmu kvalitnějších služeb se zboží navíc pojištuje, aby zákazník měl  dostatek času po převzetí zboží (do dvou dnů od převzetí zboží) k zjištění mechanického poškození přepravou a to ve lhútě dvou dnů od doručení.

Je ale poviností zákazníka zboží řádně převzít a vzniklou mechanickou škodu nahlásit co nejdříve buď emailem obchod@topeninejlevneji.cz nebo telefonicky na číslech 608709046 nebo 608977182, a poté vyhotovit fotodokumentaci a zaslat emailem na obchod.

Není možné brát zřetel a zodpovídat za mechanické poškození po těchto lhůtách, tímto nejsou samozřejmě narušena práva zákazníka na standartní reklamaci dle zákona, týká se to pouze mechanického poškození zboží.


8. Reklamace

Povinnosti prodávajícího vyplývající z kupní smlouvy, práva z vadného plnění a práva z poskytnuté záruky za jakost se řídí uzavřenou kupní smlouvou, obchodními podmínkami platnými ke dni uzavření kupní smlouvy a Zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník.

Průběh reklamačního řízení v případě, že dojde k vadnému plnění, se řídí tímto reklamačním řádem. V případě, že kupujícím je spotřebitel také Zákonem o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. (určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání stran)

Uplatnění práv z vadného plnění – ustanovení platná v případě, že kupujícím je spotřebitel, resp. osoba nejednající
v souvislosti s vlastní podnikatelskou činností.
  1. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení (záruční list) uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.
  2. Pokud zákazník zjistí vadu na dodaném zboží nebo jeho neúplnost (nesprávný typ, barvu, počet..) sdělí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu pracovníkům internetového obchodu, kdy tak učiní ve vlastním zájmu řádného vyřízení reklamace.
  3. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
  4. Doporučení! Vzhledem k tomu, že kupující odpovídá v případě uplatnění reklamace za zboží během přepravy, doporučujeme používat pokud možno originální obaly. Zásilka by měla být ve vlastním zájmu kupujícího pojištěna.
  5. Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitějších případech do 3 dnů. Do této lhůty se nazapočítává nutná doba pro odborné posouzení reklamované vady. Nejpozději bude reklamace vyřízena včetně odstranění vady do 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako při podstatném porušení smlouvy .
  6. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadnou věc užívat (§ 1922 NOZ).
  7. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je kupující informován emailem.

Zboží zasílejte, pokud možno, v originálním obalu anebo v jiném, vyhovujícím, přepravním obalu. Naše firma neručí za případné mechanické poškození při přepravě zboží do autorizovaného servisu nebo do sídla naší firmy. Prosím pozor. I při osobním předání reklamace, je nutné zboží předat včetně odpovídajícího obalu zajišťujícího jeho bezpečný transport.

Neoprávněná reklamace zboží

V případě neoprávněné reklamace bude kupujícímu, který není spotřebitel, účtován manipulační poplatek 500,-. Manipulační poplatek zahrnuje náklady na dopravu mezi servisy, manipulaci a náklady na uskladnění reklamovaného zboží. Neoprávněnost reklamace bude ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením buď servisního technika, nebo přímo autorizované servisní organizace dané značky.

 
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození dopravou. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat obsah zásilky, zda došlo i k poškození zboží v zásilce. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu u převzetí zboží informovat přepravce (zápisem na předávací protokol nebo zasílatelský příkaz), tak i prodávajícího. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající. Pokud je zboží poškozeno dopravou a je řádně poškození zapsáno v zasílatelském příkazu je okamžitě provedeno náhradní plnění naší firmou a vzniklé náklady požadovány po přepravní společnosti.

Výňatek z podmínek přepravní služby

Odpovědnost za vznik škody

Zjistí-li příjemce zásilky její zjevnou porušenost nebo neúplnost anebo okolnosti tomu nasvědčující, je povinen učinit krátký zápis do zasílatelského příkazu  a požádat kancelář dopravcenejpozději při  převzetí zásilky o sepsání Zápisu o škodě.

Jde-li o zjevně neznatelné poškození nebo neúplnost zásilky zjištěnou až po jejím vydání, rozbalení je příjemce zásilky povinen to sdělit kanceláři přepravce a prodejce nejpozději do tří dnů po jejím převzetí.

Přepravce se může o poškození u příjemce přesvědčit, případně vyvinout součinnost k sepsání dodatečného zápisu o škodě. Takový zápis je však sepsán výhradně pro účely vyřízení reklamace mezi odesílatelem a příjemcem zásilky, popřípadě mezi příkazcem a příjemcem zásilky, bez účasti zasílatele.

Bližší informace na www.ppl.cz

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.


Záruční doba na poskytované zboží (pokud není písemně  uvedeno z naší strany jinak) je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Reklamace se může lišit dle druhu zboží, proto se na postup informujte buď na tel. č. +420 720 460 443 nebo e-mail ondrejkadlec@tiscali.cz .V případě podání reklamace prosím uveďte:

a)   Popis reklamace musí obsahovat:

• označení reklamovaného zboží

• přesný popis závady a jak k ní došlo

• datum nákupu zboží

• Vaši přesnou adresu a telefonické či e-mailové spojení

 

b)   Záruka se nevztahuje na zboží, které:

• nemá kompletní původní dokumentaci - nutno doložit datum pořízení a kde bylo zboží koupeno(faktura, doklad o zaplacení, dodací list, záruční list, návod k použití)

• není zabaleno s kompletním příslušenstvím

• bylo poškozené při přepravě (nutno řešit s přepravcem)

• bylo mechanicky poškozené

• bylo poškozené přírodními vlivy  

• má prošlou záruční dobu v den předložení zboží k reklamaci

• bylo poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží

• bylo poškozené neodborným servisním zásahem

Zboží, u kterého je výrobcem vyžadována odborná instalace proškolenou osobou nebo firmou (např. plynové a elektrické kotle, bojlery, apod.), je kupující povinnen tuto odbornou instalaci zajistit. V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána.

Reklamaci nám nahlašte mailem na ondrejkadlec@tiscali.cz. Oznámení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, případně fotodokumentaci. Pokud nám reklamované zboží budete chtít poslat, je nutno toto písemně avizovat. Neavizované zásilky nepřebíráme.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

9. Práva z vadného plnění a ze záruky za jakost

Práva z vadného plnění

Věc je vadná, nemá-li vlastnosti stanovené smlouvou (množství, jakost, provedení). Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci. Práva kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později, nebo vada, která vznikla až po přechodu tohoto nebezpečí, jestliže ji prodávající způsobil porušením své povinnosti.

(a) Podstatné porušení smlouvy

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • Na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • Na odstranění vady opravou věci,
  • Na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • Odstoupit od smlouvy.

Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla, nebo musel vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.

(b) Nepodstatné porušení smlouvy

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci. Volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí:

  • došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  • použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
  • nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  • prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití. Stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Oznámení vady

Kupující oznámí prodávajícímu vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Jde-li o skrytou vadu, platí totéž, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci. Neoznámí-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Při oznámení vady kupující postupuje v souladu s reklamačním řádem.

Záruka za jakost

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě.

(určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé doby, platí doba z nich nejdelší! Ujednají-li však strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání stran)

Zvláštní úprava – Kupující - nepodnikatel

Ustanovení tohoto oddílu platí pro kupní smlouvy, které kupující neuzavírá ve zjevné souvislosti s vlastní podnikatelskou činností.

(a) Jakost při převzetí

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí kupujícím nemá vady. A to zejména za to, že věc v době, kdy ji kupující převzal:

  • Má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • Hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • Odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost takto určena,
  • Je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • Vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se ta to, že věc byla vadná již při převzetí.

(b) Práva z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

(c) Záruka za jakost

Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojeném k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, má se za to, že se jedná o poskytnutou záruku za jakost.

(d) Vyjímky

Výše uvedené se nepoužije na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

(e) Nároky

V případě výskytu vady, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, za předpokladu, že to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Týká-li se vada pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající (resp. příslušné servisní středisko) v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

Na žádost kupujícího prodávající potvrdí v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.



10. Odstoupení od kupní smlouvy dle občanského zákoníku § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.)  

V případě, že jste spotřebitel ve smyslu § 419 občanského zákoníku, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním převzetím.

Pokud se tedy rozhodne spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy dle § 1829 a následujících občanského zákoníku, měl by postupovat následovně - spotřebitel zašle prodávajícímu písemně či e-mailem vyrozumění, že odstupujete od kupní smlouvy, a to tak, aby toto oznámení bylo nejpozději 14. den po obdržení zboží odesláno prodávajícímu.

 

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Vracené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 

Pokud využijete svého práva pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

musíte nás písemně kontaktovat dopisem nebo emailem na obchod@topeninejlevneji.cz  s požadavkem na odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě 14 dnů. Uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a vyčkejte na jeho akceptování naší firmou.

-  následně zboží dodejte zpět (nejlépe osobně) na adresu: Doubravník 299, Doubravník PSČ: 59261 uvedenou v sekci kontakty, kde bude o vrácení zboží sepsán protokol za účasti zákazníka i prodávajícího. Takovým postupem jsou chráněny oprávněné zájmy obou stran. Pokud budete zboží vracet přepravní službou, nahlašte nám, jakou společností a kdy bude zboží doručeno. Neohlášené zásilky a zásilky na dobírku nepřebíráme.

- zboží, které chcete vrátit, musí být funkční a nesmí jevit známky používání. Musí tedy vypadat stejně, jako když jste si ho přebírali při prodeji a to včetně obalového materiálu.

Máte tedy dvě možnosti. Zboží bude z Vaší strany uvedeno do původního stavu a tím pádem bude proplacena celá cena za nákup. V případě, že zboží nebude při dodání nazpět odpovídat těmto vlastnostem, provedeme tuto práci přímo u nás za Vás. Jedná se již, ale o placenou službu, která Vám bude naúčtována, dle skutečných nákladů. Cena se bude skládat z ceny obalového materiálu, který nebyl dodán nazpět, a čištění a následné uvedení do původního stavu dle hodinové sazby 400,-Kč /hod.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží nebude převzato zpět!


Spotřebitel však nemůže odstoupit od smluv podle §1837 občanského zákoníku:

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Obal není nutný

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má prodejce právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít prodejce s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím emailu.V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu.

 

11. Odpovědnost za správnost údajů

Dodavatele upozorňuje, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu.
Dodavatel nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek.

Obrázky na stránkách jsou pouze orientační barva se může lišit dle výrobce. Zkontrolujte si vždy kódové označení výrobku. Ceny jsou uváděny s DPH. Vyhrazujeme si právo na změnu ceny, pokud tato nebude v danou chvíli aktuální. V takovém případě požadujeme vždy potvrzení změny ceny emailem, nebo telefonicky.

 

12. Fotografie a jiná vyobrazení

podléhají autorským právům

 

13. Montáže a sleva na montáž

Pokud bude využita montáž k výrobku od nás zakoupeného, je možno využít slevu 15% nebo akční cenu montáže, kterou si vloží zákazník zároveň s daným výrobkem do košíku jako přidružený výrobek. Slevy nelze kombinovat.

 

Pro rychlejší a lepší vyřízení sporů informujeme zákazníky o tom, že v případném sporu je možné využít mimosoudní cestu, což bude řešit Česká obchodní inspekce (ČOI). Spotřebitelé se mohou obracet na ČOI například přes stránky https://adr.coi.cz . Do systému mimosoudního řešení sporů bude ze zákona zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, ale nejde jen o ČOI, ale i o specializované orgány, které už spory spotřebitelů mimosoudní cestou řeší v současnosti, a to Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
  
Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v zásilce. Záruční listy při expedici nejsou vyplněny, protože ze zákona má zákazník 14 dní na odstoupení od smlouvy a většinou jsou součástí originálních balení. Ze zákona však při reklamaci stačí předložit nákupní doklad.

Platné od 1.03.2016

© 2013 Všechna práva vyhrazena.